четверг, 16 октября 2008 г.

car insurance kit



eerste dag ,



Ik moest de juf� van het vierde leerjaar helpen verbeteren en dat was leuk.
Ik was met de kinderen aan het spelen we waren aan het voetballen.
Dan moest ik met de juf de zakjes klaar maken voor de zeeklassen.
Toen moest ik� met� Zara de flesjes doen en dat was leuk.
Dan was het middag we hadden een leuk spelletje .
De tweede dag.



We gingen naar het bos we hebben geleerd over de bomen
en dan hadden we nog een leuk spelletje met vruchten.
De derde dag .



Toen was Bradley jarig en dat was leuk .
Ik mocht ook een stuk cake en dat was lekker.
Dan was het turnen. Het was lopen.
Ik moest streepjes zetten en Bradly was de beste.



De vierde dag.



Ik� was met de klas naar het bos , ik kreeg een eikel op mijn hoofd.
En dan moesten we de meisjes en de jongens de dikste boom vinden,
en de jongens waren gewonnen.



Yordy


exit quickstart, car insurance kit, car insurance kirksville, car insurance kingston new york, car insurance kingsland, car insurance kingsford.



Комментариев нет: